piątek, 7 grudnia 2012

Szczepienna paranoja, czyli wycofany Prevenar 13

Całkowicie przez przypadek przeczytałam w Internecie, że szczepionki przeciwko pneumokokom zostały wycofane z powodu śmierci dziewczynki w Hiszpanii. Sprawdziłam serię partii, którą my dostaliśmy w przychodni i niestety to była ta wycofana seria! Co za pech! Jeszcze rozumiem, gdybym sama kupiła w aptece ten Prevenar, ale ja go dostałam w przychodni. Może gdybym wiedziała, że Michał ma być zaszczepiony wtedy przeciw pneumokokom, to bym poczytała więcej i sprawdziłabym, co podają mojemu synkowi. A może to przez to Mały był w sierpniu na neurologii?
Nie wiem, niemniej poczyniłam pewne kroki w kierunku rozwiązania tego problemu. Zobaczmy co z tego będzie.

2 komentarze:

  1. to chyba w Portugalii było... mniejsza z tym, w każdym razie ową serię prevenaru przywrócono:

    http://www.gif.gov.pl/rep/gif/pdf-y/DP/DP_2012-09-14-007.pdf

    a tu wcześniejsze wycofanie:

    http://www.gif.gov.pl/rep/gif/pdf-y/WS/WS_2012-08-10-006.pdf

    OdpowiedzUsuń
  2. 49 year-old Mechanical Systems Engineer Oates Siney, hailing from Picton enjoys watching movies like Radio Free Albemuth and Lockpicking. Took a trip to Monastery of Batalha and Environs and drives a Outlook. zajrzyj tutaj

    OdpowiedzUsuń